Building literacy through classroom discussion : research-based strategies for developing critical readers and thoughtful writers in middle school / Mary Adler & Eija Rougle ; [foreword by Judith A. Langer and Arthur N. Applebee].
-
Adler, Mary (författare)
-
Rougle, Eija (författare)
- ISBN 0439616506
- Publicerad: New York : Scholastic Inc. c2005.
- Engelska 216 s.
Innehållsförteckning
Ämnesord
Stäng
- Good discussion -- Learning to voice ideas -- Beginning discussion -- Deepening the intellectual exchange -- Using discussion to further develop students' literacy achievements -- Sustaining discussions -- Connecting middle schoolers to the world -- Across the school year -- Extending discussion.
Ämnesord
- Läs- och skrivkunnighet (sao)
- Läsförståelse (sao)
- Läsning (sao)
- Språkundervisning (sao)
- Language arts (Middle school). (LCSH)
- Literacy programs -- United States. (LCSH)
- Reading (LCSH)
- Reading comprehension (LCSH)
- Literacy (LCSH)
Indexterm och SAB-rubrik
- Eabf.02 Pedagogisk metodik: språkvetenskap: grundskolan och motsvarande
Klassifikation
- 372.6 (DDC)
- Eabf.02 (kssb/8)
Inställningar
Hjälp
Titeln finns på 2 bibliotek.
Ange som favoritAnge som favorit