Startsida
Hjälp
Sök i LIBRIS databas

     

 

Sökning: onr:r5fv71zcps2743d8 > Betydelsen av kriti...

LIBRIS Formathandbok  (Information om MARC21)
FältnamnIndikatorerMetadata
00001205naa a22002177i 4500
001r5fv71zcps2743d8
003SE-LIBR
00520211018122537.0
008211018s2021 sw |||||||||||000 ||swe|c
040 a Lib swee ie rda
041 a swe
100a Gulz, Agneta,d 1963-4 aut0 https://libris.kb.se/htgn6r1df2c5fgsz#it
2451 0a Betydelsen av kritiskkonstruktiv återkoppling för elevers lärande :b ett learning science-perspektiv /c Agneta Gulz & Magnus Haake.
264 1c 2021
336 a textb txt2 rdacontent
337 a unmediatedb n2 rdamedia
338 a volumeb nc2 rdacarrier
520 a Syftet med detta kapitel är att belysa det mångvetenskapliga forskningsfältet learning science. Utifrån en konkret studie försöker vi illustrera den centrala roll som forskningsfrågorna har samt hur fältet förhåller sig till metoder, teorier och kunskapsanspråk.
700a Haake, Magnus,d 1964-4 aut0 https://libris.kb.se/p1nvdlvbm2spc53s#it
773t Vetenskapsteori och forskningsmetoder i utbildningsvetenskapg Sidorna 266-295z 9789127827394w cqg7h0wj95lw47qx
887 a {"@id":"r5fv71zcps2743d8","modified":"2021-10-18T12:25:37.842+02:00","checksum":"74921394573"}2 librisxl
Inställningar Hjälp

Ingår i annan publikation. Gå till titeln Vetenskapsteori och forskningsmetoder i utbildningsvetenskap

Sök utanför LIBRIS

Hjälp
Om LIBRIS
Sekretess
Hjälp
Fel i posten?
Kontakt
Teknik och format
Sök utifrån
Sökrutor
Plug-ins
Bookmarklet
Anpassa
Textstorlek
Kontrast
Vyer
LIBRIS söktjänster
SwePub
Uppsök

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

Copyright © LIBRIS - Nationella bibliotekssystem

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy