Sökning: onr:r5fv71zcps2743d8 > Betydelsen av kriti...
Fältnamn | Indikatorer | Metadata |
---|---|---|
000 | 01205naa a22002177i 4500 | |
001 | r5fv71zcps2743d8 | |
003 | SE-LIBR | |
005 | 20211018122537.0 | |
008 | 211018s2021 sw |||||||||||000 ||swe|c | |
040 | a Lib swee ie rda | |
041 | a swe | |
100 | 1 | a Gulz, Agneta,d 1963-4 aut0 https://libris.kb.se/htgn6r1df2c5fgsz#it |
245 | 1 0 | a Betydelsen av kritiskkonstruktiv återkoppling för elevers lärande :b ett learning science-perspektiv /c Agneta Gulz & Magnus Haake. |
264 | 1 | c 2021 |
336 | a textb txt2 rdacontent | |
337 | a unmediatedb n2 rdamedia | |
338 | a volumeb nc2 rdacarrier | |
520 | a Syftet med detta kapitel är att belysa det mångvetenskapliga forskningsfältet learning science. Utifrån en konkret studie försöker vi illustrera den centrala roll som forskningsfrågorna har samt hur fältet förhåller sig till metoder, teorier och kunskapsanspråk. | |
700 | 1 | a Haake, Magnus,d 1964-4 aut0 https://libris.kb.se/p1nvdlvbm2spc53s#it |
773 | 0 | t Vetenskapsteori och forskningsmetoder i utbildningsvetenskapg Sidorna 266-295z 9789127827394w cqg7h0wj95lw47qx |
887 | a {"@id":"r5fv71zcps2743d8","modified":"2021-10-18T12:25:37.842+02:00","checksum":"74921394573"}2 librisxl |
Ingår i annan publikation. Gå till titeln Vetenskapsteori och forskningsmetoder i utbildningsvetenskap
Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.
Copyright © LIBRIS - Nationella bibliotekssystem