-
Gulz, Agneta,1963-
(författare)
Betydelsen av kritiskkonstruktiv återkoppling för elevers lärande : ett learning science-perspektiv /Agneta Gulz & Magnus Haake.
- Artikel/kapitelSvenska2021
Förlag, utgivningsår, omfång ...
-
Publicerad:2021
-
texttxtrdacontent
-
unmediatednrdamedia
-
volumencrdacarrier
Nummerbeteckningar
-
LIBRIS-ID:r5fv71zcps2743d8
Kompletterande språkuppgifter
Anmärkningar
-
Syftet med detta kapitel är att belysa det mångvetenskapliga forskningsfältet learning science. Utifrån en konkret studie försöker vi illustrera den centrala roll som forskningsfrågorna har samt hur fältet förhåller sig till metoder, teorier och kunskapsanspråk.
Biuppslag (personer, institutioner, konferenser, titlar ...)
-
Haake, Magnus,1964-
(författare)
Sammanhörande titlar
-
Ingår i:Vetenskapsteori och forskningsmetoder i utbildningsvetenskapSidorna 266-2959789127827394
Länkade data-URI:er (test)
- https://libris.kb.se/htgn6r1df2c5fgsz#it (Gulz, Agneta, 1963- aut)
- https://libris.kb.se/p1nvdlvbm2spc53s#it (Haake, Magnus, 1964- aut)
Inställningar
Hjälp
Ingår i annan publikation. Gå till titeln
Vetenskapsteori och forskningsmetoder i utbildningsvetenskap