Startsida
Hjälp
Sök i LIBRIS databas

     

 

Sökning: onr:r5fv71zcps2743d8 > Betydelsen av kriti...

  • Gulz, Agneta,1963- (författare)

Betydelsen av kritiskkonstruktiv återkoppling för elevers lärande : ett learning science-perspektiv /Agneta Gulz & Magnus Haake.

  • Artikel/kapitelSvenska2021

Förlag, utgivningsår, omfång ...

  • Publicerad:2021
  • texttxtrdacontent
  • unmediatednrdamedia
  • volumencrdacarrier

Nummerbeteckningar

  • LIBRIS-ID:r5fv71zcps2743d8

Kompletterande språkuppgifter

  • Språk:svenska

Anmärkningar

  • Syftet med detta kapitel är att belysa det mångvetenskapliga forskningsfältet learning science. Utifrån en konkret studie försöker vi illustrera den centrala roll som forskningsfrågorna har samt hur fältet förhåller sig till metoder, teorier och kunskapsanspråk.

Biuppslag (personer, institutioner, konferenser, titlar ...)

  • Haake, Magnus,1964- (författare)

Sammanhörande titlar

  • Ingår i:Vetenskapsteori och forskningsmetoder i utbildningsvetenskapSidorna 266-2959789127827394

Länkade data-URI:er (test)

  • https://libris.kb.se/htgn6r1df2c5fgsz#it (Gulz, Agneta, 1963- aut)
  • https://libris.kb.se/p1nvdlvbm2spc53s#it (Haake, Magnus, 1964- aut)
Inställningar Hjälp

Ingår i annan publikation. Gå till titeln Vetenskapsteori och forskningsmetoder i utbildningsvetenskap

Sök utanför LIBRIS

Hjälp
Om LIBRIS
Sekretess
Hjälp
Fel i posten?
Kontakt
Teknik och format
Sök utifrån
Sökrutor
Plug-ins
Bookmarklet
Anpassa
Textstorlek
Kontrast
Vyer
LIBRIS söktjänster
SwePub
Uppsök

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

Copyright © LIBRIS - Nationella bibliotekssystem

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy