(O)ändligt vatten : en studie om hur förskolebarn som kännare engageras i samhälleliga miljöfrågor / Teresa Elkin Postila.
-
Elkin Postila, Teresa, 1970- (författare)
-
- Stockholms universitet. Barn- och ungdomsvetenskapliga institutionen (utgivare)
-
-
Alternativt namn: Stockholm University. Department of Child and Youth Studies
-
Alternativt namn: Stockholms universitet. BUV
-
Alternativt namn: Barn- och ungdomsvetenskapliga institutionen, Stockholms universitet
-
Se även: Stockholms universitet. Institutionen för barn- och ungdomsvetenskap
-
Se även: Lärarhögskolan i Stockholm
- ISBN 9789179116248
- Publicerad: Stockholm : Barn- och ungdomsvetenskapliga institutionen, Stockholms universitet, 2021
- Svenska 180 sidor
- Relaterad länk:
-
http://urn.kb.se/res...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- Förskolebarn (sao)
- Vatten (sao)
- Miljöfrågor (sao)
- Förskolepedagogik (sao)
- Preschool children (LCSH)
- Water (LCSH)
Indexterm och SAB-rubrik
- posthumanist intervention study
- early childhood education
- multidisciplinarity
- connoisseurs
- storytelling
- environmental issues
- water
- posthumanistisk interventionsstudie
- förskoledidaktik
- kännare
- mångdisciplinäritet
- berättande
- miljöfrågor
- vatten
Klassifikation
- 305.233 (DDC)
- Oabkba (kssb/8 (machine generated))
Inställningar
Hjälp
Titeln finns på 5 bibliotek.
Ange som favoritAnge som favoritAnge som favoritAnge som favorit