> Kika på nya Libris!
Startsida
Hjälp
Sök i LIBRIS databas

     

 

Sökning: onr:m4mn3nm0kkb9brg8 > Greppa flerspråkigh...

Greppa flerspråkigheten [Elektronisk resurs]

Sverige. Skolverket (creator_code:isb_t)
Alternativt namn: Engelska: Sweden. National Agency for Education
Alternativt namn: Skolverket
Alternativt namn: Statens skolverk
Alternativt namn: National Agency for Education in Sweden
Alternativt namn: Swedish Board of Education
Alternativt namn: Swedish National Agency for Education
Alternativt namn: Enti Shkollor dhe Instituti
Alternativt namn: Kouluvirasto
Alternativt namn: Hay'adda Waxbarashada
Alternativt namn: Dirección Nacional de Educación
Alternativt namn: Vrhovna Školska u Prava
Alternativt namn: Okullar Genel Müdürlüǧü
ISBN 9789175593166
Publicerad: 2023
Publicerad: Skolverket, 2023-05-31T13:46:21+02:00
Svenska 1PDF-fil (162 sidor)
Serie: Forskning för skolan
Läs hela texten
  • E-bok
Sammanfattning Ämnesord
Stäng  
  • Forskning för skolan 

Ämnesord

Språkinlärning  (sao)
Modersmålsundervisning  (sao)
Grundskolan  (sao)
Flerspråkighet  (sao)
Förskoleklass  (sao)
Gymnasieskolan  (sao)
Language acquisition  (LCSH)
Education, Secondary  (LCSH)
High schools  (LCSH)
Multilingualism  (LCSH)
Native language and education  (LCSH)
Education, Elementary  (LCSH)
Elementary schools  (LCSH)

Genre

government publication  (marcgt)

Indexterm och SAB-rubrik

F.047 Språkvetenskap: tvåspråkighet

Klassifikation

404.2 (DDC)
F.047 (kssb/8)
Inställningar Hjälp

Titeln finns på 1 bibliotek. 

Bibliotek i Stockholmsregionen (1)

Ange som favorit
Om LIBRIS
Sekretess
Hjälp
Fel i posten?
Kontakt
Teknik och format
Sök utifrån
Sökrutor
Plug-ins
Bookmarklet
Anpassa
Textstorlek
Kontrast
Vyer
LIBRIS söktjänster
SwePub
Uppsök

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst. Hantera kakor.

Copyright © LIBRIS - Nationella bibliotekssystem

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy