Startsida
Hjälp
Sök i LIBRIS databas

     

 

Sökning: onr:hvpmrnc4fk341387 > Advances in cogniti...

Advances in cognitive load theory : rethinking teaching / edited by Sharon Tindall-Ford, Shirley Agostinho and John Sweller.

Tindall-Ford, Sharon. 
Agostinho, Shirley. 
Sweller, John, 1946-
ISBN 9780367246907
Publicerad: Abingdon, Oxon ; Routledge, 2020
Engelska xvii, 248 pages
Serie: Local/global issues in education
  • Bok
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

Pedagogisk psykologi  (sao)
Kognitiv psykologi  (sao)
Inlärningspsykologi  (sao)
Learning, Psychology of.  (LCSH)
Cognitive learning.  (LCSH)
Educational psychology.  (LCSH)
Cognitive learning.  (fast)
Educational psychology.  (fast)
Learning, Psychology of.  (fast)
Cognitive psychology  (LCSH)
Educational psychology  (LCSH)
Learning, Psychology of  (LCSH)

Klassifikation

LB1060 (LCC)
370.15/23 (DDC)
Eaac (kssb/8 (machine generated))
Inställningar Hjälp

Titeln finns på 3 bibliotek. 

Bibliotek i Stockholmsregionen (1)

Ange som favorit

Bibliotek i västra Sverige (1)

Ange som favorit

Bibliotek i södra Sverige (1)

Ange som favorit
Om LIBRIS
Sekretess
Hjälp
Fel i posten?
Kontakt
Teknik och format
Sök utifrån
Sökrutor
Plug-ins
Bookmarklet
Anpassa
Textstorlek
Kontrast
Vyer
LIBRIS söktjänster
SwePub
Uppsök

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

Copyright © LIBRIS - Nationella bibliotekssystem

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy