Startsida
Hjälp
Sök i LIBRIS databas

     

 

Sökning: onr:9782475 > Dialogic inquiry

Dialogic inquiry [Elektronisk resurs] towards a sociocultural practice and theory of education / Gordon Wells.

Wells, C. Gordon (författare)
Alternativt namn: Wells, Gordon (C. Gordon)
ISBN 9780511302107
Publicerad: Cambridge : Cambridge University Press, 1999
Engelska xx, 370 p.
Serie: Learning in doing
  • E-bok
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

Dialogpedagogik  (sao)
Språksociologi  (sao)
Språk och undervisning  (sao)
Inlärningspsykologi  (sao)
Pedagogik  -- teori, filosofi (sao)
Learning, Psychology of  (bnb)
Language and education  (bnb)
Educational sociology  (bnb)
Inquiry (Theory of knowledge)  (bnb)
Sociolinguistics  (LCSH)
Language and education  (LCSH)
 -- Philosophy (sao)
 -- Study and teaching (sao)
Learning, Psychology of  (LCSH)
Critical pedagogy  (LCSH)

Genre

Electronic books.  (local)

Personnamn

Vygotskij, Lev Semenovič, 1896-1934

Indexterm och SAB-rubrik

Eaac Pedagogisk psykologi: inlärning
Ea:d Pedagogik: teori, filosofi
F:oa Språksociologi
Eaac Pedagogisk psykologi: inlärning
Ea:d Pedagogik: teori, filosofi
F:oa Språksociologi

Klassifikation

LB1060 (LCC)
370.15/23 (DDC)
Eaac/DR (kssb/7)
Ea:d/DR (kssb/7)
F:oa/DR (kssb/7)
Eaac (kssb/7)
Ea:d (kssb/7)
F:oa (kssb/7)
Inställningar Hjälp

Titeln finns på 8 bibliotek. 

Bibliotek i norra Sverige (1)

Ange som favorit

Bibliotek i Mellansverige (3)

Ange som favorit

Bibliotek i Stockholmsregionen (1)

Ange som favorit

Bibliotek i östra Sverige (1)

Ange som favorit

Bibliotek i södra Sverige (2)

Ange som favorit
Om LIBRIS
Sekretess
Hjälp
Fel i posten?
Kontakt
Teknik och format
Sök utifrån
Sökrutor
Plug-ins
Bookmarklet
Anpassa
Textstorlek
Kontrast
Vyer
LIBRIS söktjänster
SwePub
Uppsök

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

Copyright © LIBRIS - Nationella bibliotekssystem

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy