Startsida
Hjälp
Sök i LIBRIS databas

     

 

Sökning: onr:7l9k57tf564lhmrg > Assessment in multi...

Assessment in multilingual schools : a comparative mixed method study of teachers’ assessment beliefs and practices among language learners - CLIL and migrant students / Helena Reierstam.

Reierstam, Helena, 1972- (författare)
Stockholms universitet. Institutionen för pedagogik och didaktik (utgivare)
Alternativt namn: Stockholm University. Department of Education
Alternativt namn: Institutionen för pedagogik och didaktik, Stockholms universitet
Se även: Stockholms universitet. Pedagogiska institutionen
ISBN 9789179112509
Publicerad: Stockholm : Institutionen för pedagogik och didaktik, Stockholms universitet, 2020
Engelska xiii, 328 sidor
Serie: Doktorsavhandlingar från Institutionen för pedagogik och didaktik ; 65
  • BokAvhandling(Diss. Stockholm : Stockholms universitet, 2020)
Ämnesord
Stäng  

Indexterm och SAB-rubrik

Assessment
content and language integrated learning
CLIL
newly-arrived students
teacher beliefs
language policy
academic language
subject content
fairness
equity
validity
Inställningar Hjälp

Titeln finns på 7 bibliotek. 

Bibliotek i norra Sverige (1)

Ange som favorit

Bibliotek i Mellansverige (2)

Ange som favorit

Bibliotek i Stockholmsregionen (3)

Ange som favorit

Bibliotek i södra Sverige (1)

Ange som favorit

Sök utanför LIBRIS

Hjälp
Om LIBRIS
Sekretess
Hjälp
Fel i posten?
Kontakt
Teknik och format
Sök utifrån
Sökrutor
Plug-ins
Bookmarklet
Anpassa
Textstorlek
Kontrast
Vyer
LIBRIS söktjänster
SwePub
Uppsök

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

Copyright © LIBRIS - Nationella bibliotekssystem

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy