Startsida
Hjälp
Sök i LIBRIS databas

     

 

Sökning: onr:616986 > Att anpassa studies...

Att anpassa studiesituationen för vuxenstuderande med funktionsnedsättning

Att anpassa studiesituationen för vuxenstuderande med funktionsnedsättning.

Nämnden för vårdartjänst (medarbetare)
Alternativt namn: Sverige. Nämnden för vårdartjänst
Alternativt namn: NV
Se även: Statens institut för särskilt utbildningsstöd (senare namn)
Sverige. Skolöverstyrelsen (medarbetare)
Alternativt namn: Skolöverstyrelsen
Alternativt namn:
Alternativt namn: Kungl. Skolöverstyrelsen
Alternativt namn: Engelska: Swedish National Board of Education
Alternativt namn: National Swedish Board of Education
Se även: Sverige. Kungl. Öfverstyrelsen för rikets allmänna läroverk (tidigare namn)
Se även: Sverige. Folkskoleöverstyrelsen (tidigare namn)
Se även: Sverige. Skolverket (senare namn)
Se även: Sverige. Överstyrelsen för yrkesutbildning (senare namn)
ISSN 1401-1158
Stockholm : Nämnden för vårdartjänst, 1986-
Svenska.
Serie: [19]85:6-[19]85:12: Servicematerial / Skolöverstyrelsen
  • Skriftserie
Ämnesord
Stäng  

Indexterm och SAB-rubrik

Eu-c(p) Specialundervisning Sverige Periodica

Klassifikation

376 (UDK)
376 (UDK)
371.9 (DDC)
Eu-c(p) (kssb/6)
Inställningar Hjälp

Titeln finns på 7 bibliotek. 

Bibliotek i norra Sverige (1)

Ange som favorit

Bibliotek i Mellansverige (1)

Ange som favorit

Bibliotek i Stockholmsregionen (2)

Ange som favorit

Bibliotek i östra Sverige (1)

Ange som favorit

Bibliotek i västra Sverige (1)

Ange som favorit

Bibliotek i södra Sverige (1)

Ange som favorit
Om LIBRIS
Sekretess
Hjälp
Fel i posten?
Kontakt
Teknik och format
Sök utifrån
Sökrutor
Plug-ins
Bookmarklet
Anpassa
Textstorlek
Kontrast
Vyer
LIBRIS söktjänster
SwePub
Uppsök

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

Copyright © LIBRIS - Nationella bibliotekssystem

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy