Dialogic inquiry : towards a sociocultural practice and theory of education / Gordon Wells.
-
- Wells, C. Gordon (författare)
-
-
Alternativt namn: Wells, Gordon (C. Gordon)
- ISBN 0521631335
- Publicerad: Cambridge : Cambridge University Press, 1999
- Engelska 370 s.
-
Serie: Learning in doing, 99-1331144-6
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- Dialogpedagogik (sao)
- Språksociologi (sao)
- Språk och undervisning (sao)
- Inlärningspsykologi (sao)
- Pedagogik -- teori, filosofi (sao)
- Learning, Psychology of (bnb)
- Language and education (bnb)
- Educational sociology (bnb)
- Inquiry (Theory of knowledge) (bnb)
- -- Philosophy (sao)
- -- Study and teaching (sao)
- Learning, Psychology of (LCSH)
- Sociolinguistics (LCSH)
- Critical pedagogy (LCSH)
- Language and education (LCSH)
Personnamn
- Vygotskij, Lev Semenovič, 1896-1934
Indexterm och SAB-rubrik
- Eaac Pedagogisk psykologi: inlärning
- Ea:d Pedagogik: teori, filosofi
- F:oa Språksociologi
Klassifikation
- 370.1523 (DDC)
- Eaac (kssb/7)
- Ea:d (kssb/7)
- F:oa (kssb/7)
Inställningar
Hjälp
Titeln finns på 8 bibliotek.
Ange som favoritAnge som favorit
-
Örebro universitetsbibliotek (O)Ange som favorit
-
Mina lånLänkLåna/reservera
-
Utlånad?Öppettider, adress m.m.
-
Örebro universitetsbibliotek, Digitala resurser (Odig)Ange som favorit
-
-
Läs hela (Tillgänglig inom Örebro universitet och externt för studenter och anställda vid universitetet) (fulltext) (Ebook Central Perpetual, DDA and Subscription Titles)
Öppettider, adress m.m.
-
Uppsala universitetsbibliotek, Blåsenhusbiblioteket (Ubl)Ange som favorit
-
Mina lånLåna/reservera
-
Utlånad?Öppettider, adress m.m.
Ange som favoritAnge som favoritAnge som favoritAnge som favorit