Startsida
Hjälp
Sök i LIBRIS databas

     

 

Sökning: onr:4921869 > Classroom interacti...

Classroom interaction and social learning : from theory to practice / edited by Kristiina Kumpulainen and David Wray.

Kumpulainen, Kristiina (redaktör/utgivare)
Wray, David (redaktör/utgivare)
ISBN 0415230780
Publicerad: 2001
Publicerad: London ; RoutledgeFalmer, 2002
Engelska 170 s.
  • Bok
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

Grupparbete  (sao)
Samarbete  (sao)
Skolan  (sao)
Inlärningspsykologi  (sao)
Interaction analysis in education  (LCSH)
Social interaction in children  (LCSH)
Group work in education  (LCSH)
Learning, Psychology of  (LCSH)
Learning, Psychology of  (LCSH)
Group work in education  (LCSH)
Cooperation  (LCSH)
Cooperativeness  (LCSH)
Education  (LCSH)

Indexterm och SAB-rubrik

Klassrum
Eaac Pedagogisk psykologi: inlärning
Eaad Pedagogisk psykologi: skolans socialpsykologi

Klassifikation

370.15 (DDC)
Eaac (kssb/7)
Eaad (kssb/7)
Inställningar Hjälp

Titeln finns på 8 bibliotek. 

Bibliotek i norra Sverige (3)

Ange som favorit

Bibliotek i Stockholmsregionen (2)

Ange som favorit

Bibliotek i östra Sverige (1)

Ange som favorit

Bibliotek i västra Sverige (1)

Ange som favorit

Bibliotek i södra Sverige (1)

Ange som favorit
Om LIBRIS
Sekretess
Hjälp
Fel i posten?
Kontakt
Teknik och format
Sök utifrån
Sökrutor
Plug-ins
Bookmarklet
Anpassa
Textstorlek
Kontrast
Vyer
LIBRIS söktjänster
SwePub
Uppsök

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

Copyright © LIBRIS - Nationella bibliotekssystem

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy