Startsida
Hjälp
Sök i LIBRIS databas

     

 

Sökning: onr:21727476 > Overcoming fragment...

Overcoming fragmentation in teacher education policy and practice / edited by Brian Hudson.

  • BokEngelska2017

Förlag, utgivningsår, omfång ...

  • Publicerad:Cambridge :Publicerad:Cambridge University Press,Publicerad:2017
  • xii, 252 pagesillustrations25 cm
  • texttxtrdacontent
  • unmediatednrdamedia
  • volumencrdacarrier

Nummerbeteckningar

  • LIBRIS-ID:21727476
  • ISBN:9781316640791

Kompletterande språkuppgifter

  • Språk:engelska

Klassifikation

Serie

  • The Cambridge Education Research series

Anmärkningar

  • Includes bibliographical references and index.

Ämnesord och genrebeteckningar

Biuppslag (personer, institutioner, konferenser, titlar ...)

  • Hudson, Brian (redaktör/utgivare)

Seriebiuppslag

  • Cambridge education research series

SAB-rubrik

  • Ep.04Högskolor: lärarutbildning

Länkade data-URI:er (test)

  • https://id.kb.se/term/sao/L%C3%A4rarutbildning (Lärarutbildning sao)
Inställningar Hjälp

Titeln finns på 5 bibliotek. 

Bibliotek i norra Sverige (1)

Ange som favorit

Bibliotek i Mellansverige (2)

Ange som favorit

Bibliotek i östra Sverige (1)

Ange som favorit

Bibliotek i västra Sverige (1)

Ange som favorit

Sök vidare

Hjälp
Fler titlar av
Hudson, Brian
Fler titlar om
Lärarutbildning
Teachers
Teachers
och Training of
Serie
Fler delar

Sök utanför LIBRIS

Hjälp
Om LIBRIS
Sekretess
Hjälp
Fel i posten?
Kontakt
Teknik och format
Sök utifrån
Sökrutor
Plug-ins
Bookmarklet
Anpassa
Textstorlek
Kontrast
Vyer
LIBRIS söktjänster
SwePub
Uppsök

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

Copyright © LIBRIS - Nationella bibliotekssystem

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy