Att läsa och förstå : läsförståelse av vad och för vad?
-
- Sverige. Skolverket (utgivare)
-
-
Alternativt namn: Engelska: Sweden. National Agency for Education
-
Alternativt namn: Skolverket
-
Alternativt namn: Statens skolverk
-
Alternativt namn: National Agency for Education in Sweden
-
Alternativt namn: Swedish Board of Education
-
Alternativt namn: Swedish National Agency for Education
-
Alternativt namn: Enti Shkollor dhe Instituti
-
Alternativt namn: Kouluvirasto
-
Alternativt namn: Hay'adda Waxbarashada
-
Alternativt namn: Dirección Nacional de Educación
-
Alternativt namn: Vrhovna Školska u Prava
-
Alternativt namn: Okullar Genel Müdürlüǧü
-
Se även: Sverige. Skolöverstyrelsen
(tidigare namn)
-
Se även: Sverige. Myndigheten för skolutveckling
- ISBN 9789175592558
- Publicerad: Stockholm : Skolverket, 2016
- Distribuerad: Stockholm : Wolters Kluwers kundservice
- Tillverkad: [Sverige] : Elanders Sverige AB
- Svenska 106 sidor
-
Läs hela texten (Fulltext)
Sammanfattning
Ämnesord
Stäng
- Läsförståelsen påverkar möjligheterna att tillägna sig kunskaper i alla skolämnen genom hela skoltiden. Redan under de första skolåren behöver eleverna få möjlighet att utveckla en djupare förståelse för olika typer av texter.
Ämnesord
- Läsförståelse (sao)
- Läsinlärning (sao)
- Grundskolan (sao)
- Läsundervisning (sao)
- Education, Elementary (LCSH)
- Elementary schools (LCSH)
- Reading comprehension (LCSH)
- Sverige (sao)
Indexterm och SAB-rubrik
- Eaaca Pedagogisk psykologi: psykomotoriska och sensoriska processer
Klassifikation
- 372.4 (DDC)
- Eaaca (kssb/8)
Inställningar
Hjälp
Titeln finns på 10 bibliotek.
Ange som favoritAnge som favoritAnge som favoritAnge som favoritAnge som favoritAnge som favorit