Effects of online advertising on children's visual attention and task performance during free and goal-directed internet use : a media psychology approach to children's website interaction and advert distraction / by Nils Holmberg.
-
Holmberg, Nils, 1976- (författare)
-
- Lunds universitet. Institutionen för kommunikation och medier (utgivare)
-
-
Alternativt namn: Lunds university. Department of Communication and Media
-
Alternativt namn: Institutionen för kommunikation och medier, Lunds universitet
-
Alternativt namn: Department of Communication and Media, Lunds university
-
Alternativt namn: KOM
-
Se även: Lunds universitet. Enheten för medie- och kommunikationsvetenskap
(tidigare namn)
- ISBN 9789177530527
- Publicerad: Lund : Lund University, 2016
- Engelska 196 s.
-
Serie: Lund studies in media and communication, 1104-4330 ; 21
Innehållsförteckning
Ämnesord
Stäng
- Sammanfattning jämte 6 uppsatser och appendix.
Ämnesord
- Barn och internet (sao)
- Barn och reklam (sao)
- Barn och massmedia (sao)
- Marknadsföring via internet (sao)
- Internet and children (LCSH)
- Internet marketing (LCSH)
- Mass media and children (LCSH)
- Advertising and children (LCSH)
Klassifikation
- 302.23083 (DDC)
- Bs (kssb/8 (machine generated))
Inställningar
Hjälp
Titeln finns på 5 bibliotek.
Ange som favoritAnge som favoritAnge som favoritAnge som favoritAnge som favorit