> Kika på nya Libris!
Startsida
Hjälp
Sök i LIBRIS databas

     

 

Sökning: onr:1803080 > Report on media edu...

  • Watkins, Peter(författare)

Report on media education in Sweden : the need for inter-active film languages /Peter Watkins

  • BokEngelska1992

Förlag, utgivningsår, omfång ...

  • Stockholm :Dramatiska institutet,1992 ;(Stockholm :Partner Print)
  • Ca 430 s. med var. pag. :ill., kartor, tab. ;29 cm

Nummerbeteckningar

  • LIBRIS-ID:1803080

Ingår i deldatabas

Klassifikation

Varianttitlar

  • Inter-active film languages.

Anmärkningar

  • Konstnärligt utvecklingsprojekt

Ämnesord och genrebeteckningar

Biuppslag (personer, institutioner, konferenser, titlar ...)

  • Dramatiska institutet (medarbetare)

SAB-rubrik

  • EabimPedagogisk Metodik Film

Bibliotekens lokala klassifikation, anmärkningar och ämnesord

  • HBskssb/6
  • HBeteendevetenskaplig forskning
  • HMassmedia
  • HUndervisning
  • HInteraktion
  • HKritiskt tänkande
  • NBEabkssb
  • SMedieundervisning
  • SFilmundervisningSverige
  • SfiF510(485)
  • SfiF511(485)
  • SfiF52[07]
  • SfiMediaundervisning, Sverige
  • SfiFilm/TV-undervisning

Länkade data-URI:er (test)

  • 113358 (Dramatiska institutet oth)
Inställningar Hjälp

Titeln finns på 6 bibliotek. 

Bibliotek i Stockholmsregionen (5)

Ange som favorit

Bibliotek i södra Sverige (1)

Ange som favorit

Sök vidare

Hjälp
Fler titlar av
Watkins, Peter
Dramatiska institute ...
Fler titlar om
Medieutbildning
Medieutbildning
och Sverige
Filmundervisning
Filmundervisning
och Sverige

Sök utanför LIBRIS

Hjälp
Om LIBRIS
Sekretess
Hjälp
Fel i posten?
Kontakt
Teknik och format
Sök utifrån
Sökrutor
Plug-ins
Bookmarklet
Anpassa
Textstorlek
Kontrast
Vyer
LIBRIS söktjänster
SwePub
Uppsök

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst. Hantera kakor.

Copyright © LIBRIS - Nationella bibliotekssystem

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy