Startsida
Hjälp
Sök i LIBRIS databas

     

 

Sökning: onr:13893250 > Att följa lärande :

Wiliam, Dylan: Embedded formative assessment.

Att följa lärande : formativ bedömning i praktiken / Dylan Wiliam ; översättare: Birgitta Önnerfält ; [sakgranskning: Christian Lundahl].

Wiliam, Dylan (författare)
Önnerfält, Birgitta, 1941- (översättare)
ISBN 9789144083698
1. uppl.
Publicerad: Lund : Studentlitteratur, 2013
Tillverkad: Danmark
Svenska 200 s.
  • Bok
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

Utvärderingsmetodik  (sao)
Betygsättning  (sao)
Pedagogisk metodik  (sao)
Grundskolan  (sao)
Gymnasieskolan  (sao)
Evaluation ; Methodology  (LCSH)
Education, Secondary  (LCSH)
High schools  (LCSH)
Grading and marking (Students)  (LCSH)
Teaching - Methodology  (LCSH)
Education, Elementary  (LCSH)
Elementary schools  (LCSH)

Indexterm och SAB-rubrik

Eaaa Pedagogisk psykologi: differentieringsproblem

Klassifikation

371.26 (DDC)
Eaaa (kssb/8)
Inställningar Hjälp

Titeln finns på 44 bibliotek. 

Bibliotek i norra Sverige (6)

Ange som favorit

Bibliotek i Mellansverige (8)

Ange som favorit

Bibliotek i Stockholmsregionen (6)

Ange som favorit

Bibliotek i östra Sverige (5)

Ange som favorit

Bibliotek i västra Sverige (12)

Ange som favorit

Bibliotek i södra Sverige (7)

Ange som favorit
Om LIBRIS
Sekretess
Hjälp
Fel i posten?
Kontakt
Teknik och format
Sök utifrån
Sökrutor
Plug-ins
Bookmarklet
Anpassa
Textstorlek
Kontrast
Vyer
LIBRIS söktjänster
SwePub
Uppsök

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

Copyright © LIBRIS - Nationella bibliotekssystem

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy