> Kika på nya Libris!
Startsida
Hjälp
Sök i LIBRIS databas

     

 

Sökning: onr:13565813 > Att vilja andra väl...

  • Edling, Silvia,1974- (författare)

Att vilja andra väl är inte alltid smärtfritt : att motverka kränkningar och diskriminering i förskola och skola /Silvia Edling.

  • BokSvenska2012

Förlag, utgivningsår, omfång ...

  • Publicerad:Lund :Publicerad:Studentlitteratur,Publicerad:2012
  • Tillverkad:Spanien
  • 220 s.ill.23 cm

Nummerbeteckningar

  • LIBRIS-ID:13565813
  • ISBN:9789144072845

Kompletterande språkuppgifter

  • Språk:svenska

Ingår i deldatabas

Klassifikation

Ämnesord och genrebeteckningar

Bibliotekens lokala klassifikation, anmärkningar och ämnesord

  • JonFörskolan
  • JonSkolan
  • JonDiskriminering
  • JonEtik
  • LaEaadkssb/8
  • LiPliktex.

Länkade data-URI:er (test)

  • https://libris.kb.se/gdsw37z01p7cbdx#it (Edling, Silvia, 1974- aut)
  • https://id.kb.se/term/sao/V%C3%A4rdegrund (Värdegrund sao)
  • https://id.kb.se/term/sao/Skolan--etik%20och%20moral (Skolan etik och moral sao)
Inställningar Hjälp

Titeln finns på 23 bibliotek. 

Bibliotek i norra Sverige (4)

Ange som favorit

Bibliotek i Mellansverige (8)

Ange som favorit

Bibliotek i Stockholmsregionen (2)

Ange som favorit

Bibliotek i östra Sverige (2)

Ange som favorit

Bibliotek i västra Sverige (6)

Ange som favorit

Bibliotek i södra Sverige (1)

Ange som favorit

Sök vidare

Hjälp
Fler titlar av
Edling, Silvia, 1974 ...
Fler titlar om
Värdegrund
Skolan
Skolan
och etik och moral
Förskolan
Förskolan
och etik och moral

Sök utanför LIBRIS

Hjälp
Om LIBRIS
Sekretess
Hjälp
Fel i posten?
Kontakt
Teknik och format
Sök utifrån
Sökrutor
Plug-ins
Bookmarklet
Anpassa
Textstorlek
Kontrast
Vyer
LIBRIS söktjänster
SwePub
Uppsök

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst. Hantera kakor.

Copyright © LIBRIS - Nationella bibliotekssystem

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy