Startsida
Hjälp
Sök i LIBRIS databas

     

 

Sökning: onr:13525017 > When similarity qua...

  • Lenninger, Sara,1962- (författare)

When similarity qualifies as a sign : a study in picture understanding and semiotic development in young children /Sara Lenninger.

  • BokAvhandlingEngelska2012

Förlag, utgivningsår, omfång ...

  • Publicerad:Lund :Publicerad:Department of Semiotics, Faculty of Humanities, Lund University,Publicerad:2012
  • Tillverkad:Lund :Tillverkad:Media-tryck
  • 202 s.ill.24 cm

Nummerbeteckningar

  • LIBRIS-ID:13525017
  • ISBN:9789174733754

Kompletterande språkuppgifter

  • Språk:engelska

Ingår i deldatabas

Klassifikation

  • DDC:302.2 23/swe
  • Brakssb/8 (machine generated)

Anmärkningar

  • Diss. Lund : Lunds universitet, 2012

Ämnesord och genrebeteckningar

Internetlänk

Bibliotekens lokala klassifikation, anmärkningar och ämnesord

  • LiPliktex.

Länkade data-URI:er (test)

  • https://libris.kb.se/42gkrzcn4hgnsjk#it (Lenninger, Sara, 1962- aut)
  • https://id.kb.se/term/sao/Visuell%20kommunikation (Visuell kommunikation sao)
  • https://id.kb.se/term/sao/Symboler (Symboler sao)
  • https://id.kb.se/term/sao/Barns%20utveckling (Barns utveckling sao)
Inställningar Hjälp

Titeln finns på 10 bibliotek. 

Bibliotek i norra Sverige (1)

Ange som favorit

Bibliotek i Mellansverige (2)

Ange som favorit

Bibliotek i Stockholmsregionen (2)

Ange som favorit

Bibliotek i östra Sverige (1)

Ange som favorit

Bibliotek i västra Sverige (1)

Ange som favorit

Bibliotek i södra Sverige (3)

Ange som favorit
Om LIBRIS
Sekretess
Hjälp
Fel i posten?
Kontakt
Teknik och format
Sök utifrån
Sökrutor
Plug-ins
Bookmarklet
Anpassa
Textstorlek
Kontrast
Vyer
LIBRIS söktjänster
SwePub
Uppsök

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

Copyright © LIBRIS - Nationella bibliotekssystem

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy