Designing for growth : a design thinking tool kit for managers / by Jeanne Liedtka and Tim Ogilvie.
-
Liedtka, Jeanne (författare)
-
Ogilvie, Tim. (författare)
- ISBN 9780231158381
- Publicerad: New York : Columbia Business School Pub., Columbia University Press, c2011
- Engelska xiii, 227 p.
Innehållsförteckning
Ämnesord
Stäng
- The why and how of design thinking -- What is? -- What if? -- What wows? -- What works? -- Leading growth and innovation in Your organization.
Ämnesord
- Kreativitet i arbetslivet (sao)
- Organisationsförändringar (sao)
- Framgångsrikt företagande (sao)
- Creative ability in business. (LCSH)
- Organizational change. (LCSH)
- Success in business. (LCSH)
- Success in business (LCSH)
- Creative ability in business (LCSH)
- Organizational change (LCSH)
Klassifikation
- HD53 (LCC)
- 658.4063 (DDC)
- Qbaab (kssb/8 (machine generated))
Inställningar
Hjälp
Titeln finns på 7 bibliotek.
Ange som favoritAnge som favoritAnge som favoritAnge som favoritAnge som favorit