Startsida
Hjälp
Sök i LIBRIS databas

     

 

Sökning: onr:12282602 > Strategic customer ...

Strategic customer management : strategizing the sales organization / Nigel F. Piercy and Nikala Lane

Piercy, Nigel (författare)
Lane, Nikala (författare)
ISBN 978-0-19-954450-9
Oxford ; Oxford University Press, 2009
Engelska xvi, 321 p.
  • Bok
Innehållsförteckning Ämnesord
Stäng  
  • Introduction: Is sales the new marketing? -- Involvement: putting sales back into strategy -- Intelligence: you are what you know -- Integration: getting your act together around customer value -- Internal marketing: selling the customer to the company -- Infrastructure: aligning sales process and structure with business strategy -- Inspiration: filling the leadership gap -- Influence: the power to change things -- Integrity: the challenge of corporate responsibility and ethics that matter to customers -- International: looking beyond national boundaries because customers do -- Appendixes: 1.1 Diagnosing the changing salesforce role -- 4.1 Mapping cross-functional relationships -- 10.1 How strategic is your sales organization?. 

Ämnesord

Customer relations  -- Management. (LCSH)
Customer services.  (LCSH)
Customer orientation  (shbe)
Business strategy  (shbe)
Sales management  (shbe)

Klassifikation

HF5415.5 (LCC)
658.8/12 (DDC)
Qbla (kssb/8 (machine generated))
Inställningar Hjälp

Titeln finns på 1 bibliotek. 

Bibliotek i Stockholmsregionen (1)

Ange som favorit

Sök vidare

Hjälp
Fler titlar av
Piercy, Nigel
Lane, Nikala
Fler titlar om
Customer relations
Customer relations
och Management.
Customer services.

Sök utanför LIBRIS

Hjälp
Om LIBRIS
Sekretess
Blogg
Hjälp
Fel i posten?
Kontakt
Teknik och format
Sök utifrån
Sökrutor
Plug-ins
Bookmarklet
Anpassa
Textstorlek
Kontrast
Vyer
LIBRIS söktjänster
SwePub
Sondera
Uppsök

Copyright © LIBRIS - Nationella bibliotekssystem

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy