Startsida
Hjälp
Sök i LIBRIS databas

     

 

Sökning: onr:12272443 > Marketing communica...

Marketing communications : integrating offline and online with social media / P. R. Smith & Ze Zook

Smith, P. R. (Paul Russell), 1957- (författare)
Zook, Ze (författare)
ISBN 978-0-7494-6193-5
5. ed.
Philadelphia, PA : Kogan Page, 2011
Engelska xviii, 483 p.
  • Bok
Innehållsförteckning Ämnesord
Stäng  
  • New marketing communications -- Branding -- Customer relationship management -- Customer psychology/ buyer behaviour -- Customer communications theory -- Marketing communications research -- Media buying and planning -- Marketing communications agencies -- International marketing communications -- Marketing communications plan -- Marketing communications laws and regulations -- Communications tools -- Selling and sales management -- Advertising -- Pr (including viral marketing) -- Sponsorship -- Sales promotions -- Direct mail -- Exhibitions and conferences -- Merchandising and pos -- Packaging -- Websites and social media.

Ämnesord

Communication in marketing.  (LCSH)
marketing  (agrovoc)
communication technology  (agrovoc)

Klassifikation

HF5415.123 (LCC)
658.8/02 (DDC)
Qbl (kssb/8 (machine generated))
Inställningar Hjälp

Titeln finns på 1 bibliotek. 

Bibliotek i Mellansverige (1)

Ange som favorit

Sök utanför LIBRIS

Hjälp
Om LIBRIS
Sekretess
Blogg
Hjälp
Fel i posten?
Kontakt
Teknik och format
Sök utifrån
Sökrutor
Plug-ins
Bookmarklet
Anpassa
Textstorlek
Kontrast
Vyer
LIBRIS söktjänster
SwePub
Sondera
Uppsök

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

Copyright © LIBRIS - Nationella bibliotekssystem

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy