Startsida
Hjälp
Sök i LIBRIS databas

     

 

Sökning: onr:12180353 > Conversations that ...

Conversations that win the complex sale : using power messaging to create more opportunities, differentiate your solutions, and close more deals / by Erik Peterson, Timothy Riesterer

Peterson, Erik (författare)
Riesterer, Tim (författare)
ISBN 978-0-07-175090-5 (alk paper)
1. ed.
New York : McGraw-Hill, cop. 2011
Engelska 250 s.
  • Bok
Innehållsförteckning Ämnesord
Stäng  
  • Intentions and instincts : why you need this book -- Overcoming the status quo : your biggest competitor -- Bring a little bad news : if you want them to care -- Everyone lives in stories : even your buyers -- Finding your story : the value wedge -- Building your story : power positions -- You-phrasing creates engagement and ownership -- The hero model : play the right part -- The hammock : getting their attention -- Grabbers : creating impact -- Stories with contrast : help them see value -- 3D Props : are you serious? -- Big pictures : make the abstract concrete and the complex simple -- Person stories, metaphors and analogies -- Old brain vs. new brain : messaging for a decision -- Proof : it's not just numbers -- Words, voice and body : message delivery matters. 

Ämnesord

Sales promotion.  (LCSH)
Communication in marketing.  (LCSH)
Sales promotion  (shbe)
Customer orientation  (shbe)

Indexterm och SAB-rubrik

Communication in marketing

Klassifikation

HF5438.5 (LCC)
658.8/2 (DDC)
Qbla (kssb/8 (machine generated))
Inställningar Hjälp

Titeln finns på 1 bibliotek. 

Bibliotek i Stockholmsregionen (1)

Ange som favorit

Sök utanför LIBRIS

Hjälp
Om LIBRIS
Sekretess
Blogg
Hjälp
Fel i posten?
Kontakt
Teknik och format
Sök utifrån
Sökrutor
Plug-ins
Bookmarklet
Anpassa
Textstorlek
Kontrast
Vyer
LIBRIS söktjänster
SwePub
Sondera
Uppsök

Copyright © LIBRIS - Nationella bibliotekssystem

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy