Startsida
Hjälp
Sök i LIBRIS databas

     

 

Sökning: onr:12076560 > The impact of user ...

  • Aagerup, Ulf,1969-(författare)

The impact of user weight on brands and business practices in mass market fashion / Ulf Aagerup.

  • BokAvhandlingEngelska2010

Förlag, utgivningsår, omfång ...

  • Publicerad:Göteborg :Publicerad:Företagsekonomiska institutionen, Handelshögskolan vid Göteborgs universitet,Publicerad:2010
  • 84 s.ill.

Nummerbeteckningar

  • LIBRIS-ID:12076560

Kompletterande språkuppgifter

  • Språk:engelska

Klassifikation

Anmärkningar

  • Licentiatavhandling Göteborg : Göteborgs universitet, 2010

Ämnesord och genrebeteckningar

Biuppslag (personer, institutioner, konferenser, titlar ...)

  • Handelshögskolan vid Göteborgs universitet.Företagsekonomiska institutionen (utgivare)

SAB-rubrik

  • QblbmdKonsumentforskning
  • QbmReklam och PR (public relations)
  • Ihk-cDräkthistoria: Sverige

Länkade data-URI:er (test)

  • https://libris.kb.se/c9pszhfw2c8zmz3#it (Aagerup, Ulf, 1969-)
  • https://id.kb.se/term/sao/Konsumentpsykologi (Konsumentpsykologi sao)
  • https://id.kb.se/term/sao/M%C3%A4rkesvaror (Märkesvaror sao)
  • https://id.kb.se/term/sao/Marknadsf%C3%B6ring (Marknadsföring sao)
  • (DLC)sh 85081333 (Marketing)
Inställningar Hjälp

Titeln finns på 1 bibliotek. 

Bibliotek i västra Sverige (1)

Ange som favorit
Om LIBRIS
Sekretess
Hjälp
Fel i posten?
Kontakt
Teknik och format
Sök utifrån
Sökrutor
Plug-ins
Bookmarklet
Anpassa
Textstorlek
Kontrast
Vyer
LIBRIS söktjänster
SwePub
Uppsök

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

Copyright © LIBRIS - Nationella bibliotekssystem

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy