Startsida
Hjälp
Sök i LIBRIS databas

     

 

Sökning: onr:12038018 > How we think :

How we think : a theory of goal-oriented decision making and its educational applications / Alan H. Schoenfeld.

Schoenfeld, Alan H. (författare)
ISBN 9780415878647
Publicerad: New York : Routledge, 2011
Engelska 245 s.
Serie: Studies in mathematical thinking and learning
  • Bok
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

Matematikundervisning  (sao)
Matematiskt tänkande  (sao)
Tänkande  (sao)
Inlärningspsykologi  (sao)
Effective teaching.  (LCSH)
Thought and thinking.  (LCSH)
Decision making.  (LCSH)
Learning, Psychology of.  (LCSH)
Interaction analysis in education.  (LCSH)
Teaching  -- Decision making. (LCSH)
Problem solving  -- Study and teaching. (LCSH)
Matematik  -- psykologiska aspekter (sao)
Problemlösning  -- studier och undervisning (sao)
Learning, Psychology of  (LCSH)
Mathematical ability  (LCSH)
Thought and thinking  (LCSH)

Indexterm och SAB-rubrik

Eabt Matematikundervisning
Ta:do Matematik: allmänt: psykologi
Eaa Pedagogisk psykologi

Klassifikation

371.102 (DDC)
Eabt (kssb/8)
Ta:do (kssb/8)
Eaa (kssb/8)
Inställningar Hjälp

Titeln finns på 12 bibliotek. 

Bibliotek i norra Sverige (2)

Ange som favorit

Bibliotek i Mellansverige (3)

Ange som favorit

Bibliotek i Stockholmsregionen (1)

Ange som favorit

Bibliotek i östra Sverige (1)

Ange som favorit

Bibliotek i västra Sverige (3)

Ange som favorit

Bibliotek i södra Sverige (2)

Ange som favorit
Om LIBRIS
Sekretess
Hjälp
Fel i posten?
Kontakt
Teknik och format
Sök utifrån
Sökrutor
Plug-ins
Bookmarklet
Anpassa
Textstorlek
Kontrast
Vyer
LIBRIS söktjänster
SwePub
Uppsök

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

Copyright © LIBRIS - Nationella bibliotekssystem

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy