-
Åge, Lars-Johan,1966-
(författare)
Business manoeuvring : a grounded theory of complex selling processes /Lars-Johan Åge.
- BokAvhandlingEngelska2009
Förlag, utgivningsår, omfång ...
-
Publicerad:Stockholm :Publicerad:Economic Research Institute, Stockholm School of Economics (EFI,Publicerad:2009
-
Tillverkad:Göteborg :Tillverkad:Intellecta
-
193 s.25 cm
Nummerbeteckningar
-
LIBRIS-ID:11598475
-
ISBN:9789172588035
Kompletterande språkuppgifter
Ingår i deldatabas
Klassifikation
Anmärkningar
-
Diss. Stockholm : Handelshögskolan, 2009
Ämnesord och genrebeteckningar
Biuppslag (personer, institutioner, konferenser, titlar ...)
-
Ekonomiska forskningsinstitutet vid Handelshögskolan i Stockholm
(utgivare)
SAB-rubrik
-
QblbcIndustriell marknadsföring
Bibliotekens lokala klassifikation, anmärkningar och ämnesord
Länkade data-URI:er (test)
- https://libris.kb.se/gdsw23801drkvb0#it (Åge, Lars-Johan, 1966- aut)
- https://id.kb.se/term/sao/Industriell%20marknadsf%C3%B6ring (Industriell marknadsföring sao)
- https://libris.kb.se/75kmkz0r52ss2c3#it (Ekonomiska forskningsinstitutet vid Handelshögskolan i Stockholm pbl)
Inställningar
Hjälp
Titeln finns på 9 bibliotek.
Ange som favoritAnge som favoritAnge som favoritAnge som favoritAnge som favoritAnge som favorit