Vad händer med lärandets objekt? : en studie av hur lärare och barn i förskolan kommunicerar naturvetenskapliga fenomen / Susanne Thulin.
-
Thulin, Susanne, 1953- (författare)
- ISBN 9176365212
- Publicerad: Växjö : Växjö University Press, 2006
- Tillverkad: Göteborg : Intellecta Docusys
- Svenska 134, [6] s.
-
Serie: Acta Wexionensia. Pedagogik, 1404-4307 ; 102
- Relaterad länk:
-
http://lnu.diva-port... (Fulltext)
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- Inlärning (sao)
- Förskolan (sao)
- Naturorienterande ämnen -- studier och undervisning (sao)
- Learning (LCSH)
- Education, Preschool (LCSH)
Indexterm och SAB-rubrik
- Eabu.01 Pedagogisk metodik: naturvetenskap: undervisning före egentliga skolan
- Eaac Pedagogisk psykologi: inlärning
Klassifikation
- 372.35049 (DDC)
- Eabu.01 (kssb/8)
- Eaac (kssb/8)
Inställningar
Hjälp
Titeln finns på 19 bibliotek.
Ange som favoritAnge som favoritAnge som favoritAnge som favoritAnge som favoritAnge som favorit