("Företagsekonomi" "Marknadsföring" "swe" "book" NOT "40288104-213521f8-0121-38f671f3-4438"+) "Företagsekonomi" "Marknadsföring" "swe" "book" NOT "40288104-213521f8-0121-38f671f3-4438"+- type:book_t
- language:Swe_t
- language:Eng_t
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
- 2018
- 2017
- 2016
- 2015
- 2014
- 2013
- 2012
- 2011
- 2010
- 2009
- 2008
- 2007
- 2006
- 2005
- 2004
- 2003
- 2002
- 2001
- 2000
- 1999
- 1998
- 1997
- 1996
- 1995
- 1994
- 1993
- 1992
- 1991
- 1990
- 1989
- 1988
- 1987
- 1986
- 1985
- 1984
- 1983
- 1982
- 1981
- 1980
- 1979
- 1978
- 1977
- 1976
- 1975
- 1974
- 1973
- 1972
- 1971
- 1970
- 1969
- 1968
- 1967
- 1965
- 1964
- 1963
- 1962
- 1954
- 1932
- 1770
- sab:Q_t
- sab:O_t
- sab:B_t
- sab:P_t
- sab:D_t
- sab:I_t
- sab:F_t
- sab:N_t
- sab:U_t
- sab:A_t
- sab:E_t
- sab:R_t
type:Book_tmedia_bokmBernitz, Ulf, 1936-2022Otillbörlig marknadsföring : en handbok om den nya lagstiftningen / Ulf Bernitz, Jonas Modig, Anders Mallmén.197017hitlist:Fulltextlink_a_ttype:Book_tmedia_bokmMillqvist, Rolf, 1920-I kamp för en idé : en bok om Hemköp och maktspelet inom handeln / Rolf MillqvistStockholm : Prisma ;197114hitlist:Fulltextlink_a_ttype:Book_tmedia_bokmKarlzén, Bengt, 1925-Patent, know-how, mönster i företagens marknadsföring / Bengt Karlzén.197712hitlist:Fulltextlink_a_ttype:Book_tmedia_bokmLevin, Marianne, 1942-Suggestiv reklam : otillbörlig marknadsföring eller ett naturligt sätt att påverka konsumenten / av Marianne Levin.198014hitlist:Fulltextlink_a_ttype:Book_tmedia_bokmFöretagsekonomi nu : gymnasiekurs i företagsekonomi. D. 2:1 Företagets marknadsföring / förf.: Sture Berglund ; illustr.: Gyula Buváry.19687hitlist:Fulltextlink_a_ttype:Book_tmedia_bokm91-7026-153-9Företagsekonomi nu : gymnasiekurs i företagsekonomi. D. 2:1, Företagets marknadsföring / Sture Berglund2., revid. uppl., 2. tr.Stocksund : TRU ;1977[1972]4hitlist:Fulltextlink_a_ttype:Book_tmedia_bokmJörgensen Carlsöö, Agneta, 1944-Ändra på småföretagens syn på marknadsföring : från relationer till funktion / Agneta Jörgensen Carlsöö, Pekka Karelmo.19828hitlist:Fulltextlink_a_ttype:Book_tmedia_bokmPersson, Jan E.Konsumenter och alienation : en undersökning av konsumenters attityder till marknaden och samhällsproblem / Jan E. Persson, Gösta Wijk.19802hitlist:Fulltextlink_a_ttype:Book_tmedia_bokmGuillet de Monthoux, Pierre, 1946-Kunskap om kundföretaget : fem modeller för industriell marknadsföring / av Pierre Guillet de MonthouxStockholm : Marknadstekniskt centrum (MTC),19767hitlist:Fulltextlink_a_ttype:Book_tmedia_bokmTillsammans blir vi effektivare. 4, Marknadsföring och försäljning1. uppl.[Stockholm] : [Brevskolan (distr.)],19832hitlist:Fulltextlink_a_t