("Företagsekonomi" "Marknadsföring" "swe" "book" NOT "40288104-213521f8-0121-38f671f3-4438"+) "Företagsekonomi" "Marknadsföring" "swe" "book" NOT "40288104-213521f8-0121-38f671f3-4438"+type:book_tlanguage:Swe_tlanguage:Eng_t2023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002200120001999199819971996199519941993199219911990198919881987198619851984198319821981198019791978197719761975197419731972197119701969196819671965196419631962195419321770sab:Q_tsab:O_tsab:B_tsab:P_tsab:D_tsab:I_tsab:F_tsab:N_tsab:U_tsab:A_tsab:E_tsab:R_t type:Book_tmedia_bokmBernitz, Ulf, 1936-2022Otillbörlig marknadsföring : en handbok om den nya lagstiftningen / Ulf Bernitz, Jonas Modig, Anders Mallmén.197017hitlist:Fulltextlink_a_ttype:Book_tmedia_bokmMillqvist, Rolf, 1920-I kamp för en idé : en bok om Hemköp och maktspelet inom handeln / Rolf MillqvistStockholm : Prisma ;197114hitlist:Fulltextlink_a_ttype:Book_tmedia_bokmKarlzén, Bengt, 1925-Patent, know-how, mönster i företagens marknadsföring / Bengt Karlzén.197712hitlist:Fulltextlink_a_ttype:Book_tmedia_bokmLevin, Marianne, 1942-Suggestiv reklam : otillbörlig marknadsföring eller ett naturligt sätt att påverka konsumenten / av Marianne Levin.198014hitlist:Fulltextlink_a_ttype:Book_tmedia_bokmFöretagsekonomi nu : gymnasiekurs i företagsekonomi. D. 2:1 Företagets marknadsföring / förf.: Sture Berglund ; illustr.: Gyula Buváry.19687hitlist:Fulltextlink_a_ttype:Book_tmedia_bokm91-7026-153-9Företagsekonomi nu : gymnasiekurs i företagsekonomi. D. 2:1, Företagets marknadsföring / Sture Berglund2., revid. uppl., 2. tr.Stocksund : TRU ;1977[1972]4hitlist:Fulltextlink_a_ttype:Book_tmedia_bokmJörgensen Carlsöö, Agneta, 1944-Ändra på småföretagens syn på marknadsföring : från relationer till funktion / Agneta Jörgensen Carlsöö, Pekka Karelmo.19828hitlist:Fulltextlink_a_ttype:Book_tmedia_bokmPersson, Jan E.Konsumenter och alienation : en undersökning av konsumenters attityder till marknaden och samhällsproblem / Jan E. Persson, Gösta Wijk.19802hitlist:Fulltextlink_a_ttype:Book_tmedia_bokmGuillet de Monthoux, Pierre, 1946-Kunskap om kundföretaget : fem modeller för industriell marknadsföring / av Pierre Guillet de MonthouxStockholm : Marknadstekniskt centrum (MTC),19767hitlist:Fulltextlink_a_ttype:Book_tmedia_bokmTillsammans blir vi effektivare. 4, Marknadsföring och försäljning1. uppl.[Stockholm] : [Brevskolan (distr.)],19832hitlist:Fulltextlink_a_t