Att få tillträde till lärprocesser : professionell utveckling för lärare som undervisar elever med intellektuell funktionsnedsättning och autism i grundsärskolan / Kamilla Klefbeck.
-
Klefbeck, Kamilla, 1971- (författare)
-
- Malmö universitet Institutionen för skolutveckling och ledarskap (utgivare)
-
-
Alternativt namn: Malmö universitet Fakulteten för lärande och samhälle, Institutionen för Skolutveckling och ledarskap
-
Alternativt namn: Malmö university School Development and Leadership
-
Se även: Malmö högskola. Fakulteten för lärande och samhälle
- ISBN 9789178772612
- Publicerad: Malmö : Malmö universitet, 2022
- Tillverkad: Lund : Media-Tryck
- Svenska 172 sidor
-
Serie: Malmö Studies in Educational Sciences : Doctoral Dissertation Series, 1651-4513 ; 98
-
Läs hela texten (Fritt tillgänglig via Malmö universitet)
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- Lärare (sao)
- Kompetensutveckling (sao)
- Samarbete (sao)
- Anpassade grundskolan (sao)
- Elever med särskilda behov (sao)
- Barn med flerfunktionsnedsättning (sao)
- Barn med autism (sao)
- Autistic children (LCSH)
- Cooperation (LCSH)
- Cooperativeness (LCSH)
- Teachers (LCSH)
Genre
- Avhandlingar (saogf)
Indexterm och SAB-rubrik
- Autism
- Educational participation
- Intellectual disability
- Practice-based research
- Professional development
- Special didactics
- Teacher-researcher collaboration
Klassifikation
- 371.909485 (DDC)
- Eu (kssb/8 (machine generated))
Inställningar
Hjälp
Titeln finns på 12 bibliotek.
Ange som favoritAnge som favoritAnge som favoritAnge som favoritAnge som favorit