Startsida
Hjälp
Sök i LIBRIS databas

     

 

Sökning: onr:9864563 > Utdanningsvitenskap...

Utdanningsvitenskap som forskningsområde : en studie av Vetenskapsrådets støtte til utdanningsvitenskaplig forskning / Petter Aasen, Tine Sophie Prøitz, Jorunn Spord Borgen

Aasen, Petter (författare)
Alternativt namn: Oftedal Telhaug, Alfred
Prøitz, Tine Sophie (författare)
Borgen, Jorunn Spord (författare)
Alternativt namn: Spord Borgen, Jorunn
Vetenskapsrådet (utgivare)
Alternativt namn: Sverige. Vetenskapsrådet
Alternativt namn: VR
Alternativt namn: Swedish Research Council
Se även: Medicinska forskningsrådet (tidigare namn)
Se även: Humanistisk-samhällsvetenskapliga forskningsrådet (tidigare namn)
Se även: Forskningsrådsnämnden (tidigare namn)
Se även: Naturvetenskapliga forskningsrådet (tidigare namn)
Se även: Teknikvetenskapliga forskningsrådet (tidigare namn)
ISBN 91-7307-066-1
Stockholm : Vetenskapsrådet, 2005
Norska 111 s.
Serie: Vetenskapsrådets rapportserie, 1651-7350 ; 2005:5
  • BokKonferens
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

Utbildningsvetenskap  -- forskning -- Sverige (sao)
Utbildningsvetenskap  -- Sverige (sao)
Finansiering  (sao)

Klassifikation

371.102 (DDC)
Ea-c:b (kssb/7)
Inställningar Hjälp

Titeln finns på 23 bibliotek. 

Bibliotek i norra Sverige (3)

Ange som favorit

Bibliotek i Mellansverige (4)

Ange som favorit

Bibliotek i Stockholmsregionen (6)

Ange som favorit

Bibliotek i östra Sverige (1)

Ange som favorit

Bibliotek i västra Sverige (5)

Ange som favorit

Bibliotek i södra Sverige (4)

Ange som favorit

Sök utanför LIBRIS

Hjälp
Om LIBRIS
Sekretess
Blogg
Hjälp
Fel i posten?
Kontakt
Teknik och format
Sök utifrån
Sökrutor
Plug-ins
Bookmarklet
Anpassa
Textstorlek
Kontrast
Vyer
LIBRIS söktjänster
SwePub
Sondera
Uppsök

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

Copyright © LIBRIS - Nationella bibliotekssystem

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy