Startsida
Hjälp
Sök i LIBRIS databas

     

 

Sökning: onr:9693119 > 3D game engine arch...

3D game engine architecture : engineering real-time applications with wild magic / David H. Eberly.

Eberly, David H. (författare)
ISBN 012229064X
Publicerad: San Francisco, Calif. Morgan Kaufmann, cop. 2005
Engelska 736 s. + CD-ROM
Serie: The Morgan Kaufmann series in interactive 3D technology
  • Bok
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

Datorgrafik  (sao)
Spelprogrammering  (sao)
Databehandling  (sao)
Computer graphics.  (LCSH)
Three-dimensional display systems.  (LCSH)
Real-time programming.  (LCSH)
Computer graphics  (LCSH)
Data processing  (LCSH)

Indexterm och SAB-rubrik

Pueb Produktion av bilder (datorgrafik)
Rdcb Dataspel

Klassifikation

006.693 (DDC)
Pueb (kssb/7)
Rdcb (kssb/7)
Inställningar Hjälp

Titeln finns på 6 bibliotek. 

Bibliotek i Mellansverige (1)

Ange som favorit

Bibliotek i Stockholmsregionen (1)

Ange som favorit

Bibliotek i västra Sverige (2)

Ange som favorit

Bibliotek i södra Sverige (2)

Ange som favorit
Om LIBRIS
Sekretess
Blogg
Hjälp
Fel i posten?
Kontakt
Teknik och format
Sök utifrån
Sökrutor
Plug-ins
Bookmarklet
Anpassa
Textstorlek
Kontrast
Vyer
LIBRIS söktjänster
SwePub
Sondera
Uppsök

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

Copyright © LIBRIS - Nationella bibliotekssystem

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy