Startsida
Hjälp
Sök i LIBRIS databas

     

 

Sökning: onr:9535966 > AI for game develop...

AI for game developers / David M. Bourg and Glenn Seemann.

Bourg, David M. (författare)
Seemann, Glenn. (författare)
ISBN 0-596-00555-5 (pbk)
Sebastopol, CA : O'Reilly, 2004.
Engelska 371 s.
  • Bok
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

Artificial intelligence.  (LCSH)
Computer games  -- Design. (LCSH)
Artificiell intelligens  (sao)
Programmering  (sao)
Spelprogrammering  (sao)
Design  (sao)
Computer games  -- Programming (LCSH)
Artificial intelligence  (LCSH)
Design  (LCSH)
Computer programming  (LCSH)

Klassifikation

006.3'0247948 (DDC)
Pud (kssb/7)
Pubb (kssb/7)
Rdcb (kssb/7)
Inställningar Hjälp

Titeln finns på 5 bibliotek. 

Bibliotek i norra Sverige (1)

Ange som favorit

Bibliotek i Stockholmsregionen (1)

Ange som favorit

Bibliotek i östra Sverige (1)

Ange som favorit

Bibliotek i västra Sverige (2)

Ange som favorit
Om LIBRIS
Sekretess
Blogg
Hjälp
Fel i posten?
Kontakt
Teknik och format
Sök utifrån
Sökrutor
Plug-ins
Bookmarklet
Anpassa
Textstorlek
Kontrast
Vyer
LIBRIS söktjänster
SwePub
Sondera
Uppsök

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

Copyright © LIBRIS - Nationella bibliotekssystem

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy