Startsida
Hjälp
Sök i LIBRIS databas

     

 

Sökning: onr:8928140 > Matteboken som reds...

Matteboken som redskap och aktör : en studie av hur derivata introduceras i svenska läroböcker 1967-2002 / Niklas Bremler

Bremler, Niklas 1965- (författare)
Lärarhögskolan i Stockholm. Institutionen för undervisningsprocesser, kommunikation och lärande (utgivare)
Alternativt namn: Institutionen för undervisningsprocesser, kommunikation och lärande
Alternativt namn: Engelska The Stockholm Institute of Education
Stockholms stad (Sverige : 1984-). Utbildningsförvaltningen (medarbetare)
Alternativt namn: Stockholms stad. Utbildningsförvaltningen
Alternativt namn: Stockholm. Utbildningsförvaltningen
Alternativt namn: Utbildningsförvaltningen i Stockholm
Alternativt namn: Stockholm. Departmentet of Education
Se även: Stockholm. Arbetsmarknads- och utbildningsförvaltningen (tidigare namn)
ISBN 91-7656-558-0
Stockholm : Institutionen för undervisningsprocesser, kommunikation och lärande, Lärarhögskolan i Stockholm 2003
Svenska 128 s.
  • BokAvhandling(Licentiatavhandling Lärarhögskolan, Stockholm)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

Matematik  (sao)
Läromedel  (sa)
Mathematics  (LCSH)

Klassifikation

510.71 (DDC)
Eabt (kssb/7)
Eabx (kssb/7)
Inställningar Hjälp

Titeln finns på 9 bibliotek. 

Bibliotek i norra Sverige (1)

Ange som favorit

Bibliotek i Mellansverige (3)

Ange som favorit

Bibliotek i Stockholmsregionen (3)

Ange som favorit

Bibliotek i västra Sverige (2)

Ange som favorit

Sök utanför LIBRIS

Hjälp
Om LIBRIS
Sekretess
Blogg
Hjälp
Fel i posten?
Kontakt
Teknik och format
Sök utifrån
Sökrutor
Plug-ins
Bookmarklet
Anpassa
Textstorlek
Kontrast
Vyer
LIBRIS söktjänster
SwePub
Sondera
Uppsök

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

Copyright © LIBRIS - Nationella bibliotekssystem

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy