Startsida
Hjälp
Sök i LIBRIS databas

     

 

Sökning: onr:8714781 > Animating real-time...

Animating real-time game characters / Paul Steed

Steed, Paul (författare)
ISBN 1-58450-270-3 (paperback with CD-ROM alk paper)
Hingham, Mass. : Charles River Media, cop. 2003
Engelska xix, 392 s. + CD-ROM
  • Bok
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

Computer animation.  (LCSH)
Computer games  -- Design. (LCSH)
Video game characters.  (LCSH)
Real-time programming.  (LCSH)
Datoranimation  (sao)
Datorspel  (sao)
Design  (sao)
Computer games  (LCSH)
Design  (LCSH)
Computer animation  (LCSH)

Klassifikation

TR897.7 (LCC)
006.686 9 (DDC)
794.815 (DDC)
Pue (kssb/8 (machine generated))
Rdcb (kssb/8 (machine generated))
Inställningar Hjälp

Titeln finns på 1 bibliotek. 

Bibliotek i norra Sverige (1)

Ange som favorit
Om LIBRIS
Sekretess
Blogg
Hjälp
Fel i posten?
Kontakt
Teknik och format
Sök utifrån
Sökrutor
Plug-ins
Bookmarklet
Anpassa
Textstorlek
Kontrast
Vyer
LIBRIS söktjänster
SwePub
Sondera
Uppsök

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

Copyright © LIBRIS - Nationella bibliotekssystem

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy