Startsida
Hjälp
Sök i LIBRIS databas

     

 

Sökning: onr:8550626 > Direct3d ShaderX :

Direct3d ShaderX : vertex and pixel shader tips and tricks / edited by Wolfgang F. Engel.

Engel, Wolfgang F. (edt)
ISBN 1-55622-041-3
Plano, Tex. : Wordware, 2002.
Engelska xvii, 494 s. + 1 CD-ROM
Serie: Wordware game developer's library
  • Bok
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

Computer games  -- Programming. (LCSH)
Three-dimensional display systems.  (LCSH)
Datorgrafik  (sao)
Spelprogrammering  (sao)
Databehandling  (sao)
Computer graphics  (LCSH)
Computer games  -- Programming (LCSH)
Data processing  (LCSH)

Klassifikation

QA76.76.C672 (LCC)
794.8/15265 (DDC)
006.6 (DDC)
Pueb (kssb/7)
Rdcb (kssb/7)
Inställningar Hjälp

Titeln finns på 4 bibliotek. 

Bibliotek i norra Sverige (1)

Ange som favorit

Bibliotek i Stockholmsregionen (1)

Ange som favorit

Bibliotek i västra Sverige (1)

Ange som favorit

Bibliotek i södra Sverige (1)

Ange som favorit

Sök utanför LIBRIS

Hjälp
Om LIBRIS
Sekretess
Blogg
Hjälp
Fel i posten?
Kontakt
Teknik och format
Sök utifrån
Sökrutor
Plug-ins
Bookmarklet
Anpassa
Textstorlek
Kontrast
Vyer
LIBRIS söktjänster
SwePub
Sondera
Uppsök

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

Copyright © LIBRIS - Nationella bibliotekssystem

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy