Startsida
Hjälp
Sök i LIBRIS databas

     

 

Sökning: onr:8424958 > Mathematics for 3D ...

Mathematics for 3D game programming and computer graphics / Eric Lengyel.

Lengyel, Eric (författare)
ISBN 1584500379
Publicerad: 2002
Publicerad: Hingham, Mass. Charles River Media, cop. 2002
Engelska xvi, 382 p.
  • Bok
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

Spelprogrammering  (sao)
Datorgrafik  (sao)
Databehandling  (sao)
Computer games  -- Programming. (LCSH)
Three-dimensional display systems  -- Mathematics. (LCSH)
Computer graphics  -- Mathematics. (LCSH)
Data processing  (LCSH)
Computer graphics  (LCSH)

Klassifikation

QA76.76.C672 (LCC)
794.8/1526 (DDC)
006.693 (DDC)
68U10 (msc)
65D17 (msc)
Ta (kssb/7)
Rdcb (kssb/7)
Pueb (kssb/7)
Inställningar Hjälp

Titeln finns på 7 bibliotek. 

Bibliotek i norra Sverige (1)

Ange som favorit

Bibliotek i Mellansverige (2)

Ange som favorit

Bibliotek i Stockholmsregionen (1)

Ange som favorit

Bibliotek i västra Sverige (2)

Ange som favorit

Bibliotek i södra Sverige (1)

Ange som favorit

Sök utanför LIBRIS

Hjälp
Om LIBRIS
Sekretess
Blogg
Hjälp
Fel i posten?
Kontakt
Teknik och format
Sök utifrån
Sökrutor
Plug-ins
Bookmarklet
Anpassa
Textstorlek
Kontrast
Vyer
LIBRIS söktjänster
SwePub
Sondera
Uppsök

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

Copyright © LIBRIS - Nationella bibliotekssystem

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy