Startsida
Hjälp
Sök i LIBRIS databas

     

 

Sökning: onr:2758388 > Förskollärare och f...

Förskollärare och fritidspedagoger : framtida tillgång och behov

Sverige. Skolverket (medarbetare)
Alternativt namn: Skolverket
Alternativt namn: Statens skolverk
Alternativt namn: Engelska: Sweden. National Agency for Education
Alternativt namn: National Agency for Education in Sweden
Alternativt namn: Swedish Board of Education
Alternativt namn: Swedish National Agency for Education
Alternativt namn: Enti Shkollor dhe Instituti
Alternativt namn: Kouluvirasto
Alternativt namn: Hay'adda Waxbarashada
Alternativt namn: Dirección Nacional de Educación
Alternativt namn: Vrhovna Školska u Prava
Alternativt namn: Okullar Genel Müdürlüǧü
Se även: Sverige. Skolöverstyrelsen (tidigare namn)
Se även: Sverige. Myndigheten för skolutveckling
Stockholm : Statens skolverk : 1998
Svenska [6], 41 s.
Serie: Skolverkets rapport, 1103-2421 ; 158
  • Bok
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

Förskollärare 
Fritidspedagoger  (sao)
Recreation leaders  (LCSH)

Indexterm och SAB-rubrik

Emia-c:oi Undervisningsväsen Skolpersonal Sverige Statistik

Klassifikation

371.1 (DDC)
371.009485 (DDC)
Emia-c:oi (kssb/6)
Emia (kssb/6)
Em-c.01 (kssb/6)
Inställningar Hjälp

Titeln finns på 20 bibliotek. 

Bibliotek i norra Sverige (4)

Ange som favorit

Bibliotek i Mellansverige (4)

Ange som favorit

Bibliotek i Stockholmsregionen (3)

Ange som favorit

Bibliotek i östra Sverige (2)

Ange som favorit

Bibliotek i västra Sverige (3)

Ange som favorit

Bibliotek i södra Sverige (4)

Ange som favorit
Om LIBRIS
Sekretess
Blogg
Hjälp
Fel i posten?
Kontakt
Teknik och format
Sök utifrån
Sökrutor
Plug-ins
Bookmarklet
Anpassa
Textstorlek
Kontrast
Vyer
LIBRIS söktjänster
SwePub
Sondera
Uppsök

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

Copyright © LIBRIS - Nationella bibliotekssystem

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy