Startsida
Hjälp
Sök i LIBRIS databas

     

 

Sökning: onr:22660070 > Improving teacher k...

Improving teacher knowledge in K-12 schooling : perspectives on STEM learning / Xiaoxia A. Newton.

Newton, Xiaoxia A., (author.)
ISBN 3-319-71206-3
Publicerad: Cham, Switzerland : Palgrave Macmillan, [2018]
Copyright: ©2018
Engelska xvii, 198 pages
  • Bok
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

Matematikundervisning  (sao)
Grundskolan  (sao)
Utvärdering  (sao)
Matematiklärare  (sao)
Lärarlämplighet  (sao)
Mathematics  -- Study and teaching (Elementary) -- United States. (LCSH)
Mathematics  -- Study and teaching (Elementary) -- United States -- Evaluation. (LCSH)
Mathematics  -- Study and teaching (Secondary) -- United States. (LCSH)
Mathematics  -- Study and teaching (Secondary) -- United States -- Evaluation. (LCSH)
Teacher effectiveness  -- United States. (LCSH)
Mathematics teachers  -- Training of -- United States. (LCSH)
Education, Elementary  (LCSH)
Elementary schools  (LCSH)
Evaluation  (LCSH)
Mathematics teachers  (LCSH)
Mathematics  -- Study and teaching (LCSH)
Teachers ¡ Rating of ; Teacher effectiveness  (LCSH)
Förenta staterna 

Klassifikation

QA11.2 (LCC)
510.710973 (DDC)
Eabt (kssb/8 (machine generated))
Inställningar Hjälp

Titeln finns på 1 bibliotek. 

Bibliotek i södra Sverige (1)

Ange som favorit
Om LIBRIS
Sekretess
Blogg
Hjälp
Fel i posten?
Kontakt
Teknik och format
Sök utifrån
Sökrutor
Plug-ins
Bookmarklet
Anpassa
Textstorlek
Kontrast
Vyer
LIBRIS söktjänster
SwePub
Sondera
Uppsök

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

Copyright © LIBRIS - Nationella bibliotekssystem

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy