Startsida
Hjälp
Sök i LIBRIS databas

     

 

Sökning: onr:21388174 > Metoder för läs- oc...

Metoder för läs- och skrivinlärning i förskoleklassen [Elektronisk resurs] : en kvalitativ studie av lärares resonemang för olika metoder som främjar barns läs- och skrivinlärning i förskoleklassen / författare: Emina Hotic & Ellen Uvebrant ; handledare: Kyriaki Doumas

Hotic, Emina, 1971- (författare)
Uvebrant, Ellen, 1988- (författare)
Linnéuniversitetet (utgivare)
Alternativt namn: Linnaeus University
Se även: Högskolan i Kalmar (tidigare namn)
Se även: Växjö universitet (tidigare namn)
Kalmar ; Institutionen för utbildningsvetenskap, Fakulteten för samhällsvetenskap, Linnéuniversitetet, 2015
Svenska 36 s.
Läs hela texten (Fulltext)
  • E-bok
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

Läsundervisning  (sbiao)
Språkundervisning  (sbiao)
Förskolan  (sbiao)
Inställningar Hjälp

Titeln finns på 1 bibliotek. 

Bibliotek i Stockholmsregionen (1)

Ange som favorit
Om LIBRIS
Sekretess
Blogg
Hjälp
Fel i posten?
Kontakt
Teknik och format
Sök utifrån
Sökrutor
Plug-ins
Bookmarklet
Anpassa
Textstorlek
Kontrast
Vyer
LIBRIS söktjänster
SwePub
Sondera
Uppsök

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

Copyright © LIBRIS - Nationella bibliotekssystem

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy