Startsida
Hjälp
Sök i LIBRIS databas

     

 

Sökning: onr:20830695 > AI game engine prog...

AI game engine programming [Ljudupptagning] / Brian Schwab.

Schwab, Brian 
Ackerman, Scott (berättare/inläsare)
Publicerad: Johanneshov : MTM, 2017
Engelska 2 CD-R (38 tim.)
  • Tal(Talbok)
Ämnesord
Stäng  

Genre

DAISY 

Indexterm och SAB-rubrik

Talboksinläsning för högskolestudier
ADB
Databehandling
Datateknik
Programmering
Teknik
Dataspel
Spel
AI
Artificiell intelligens
Pubb Programmering
Rdcb Dataspel
Pud Artificiell intelligens

Klassifikation

005.1 (DDC)
794.8 (DDC)
006.3 (DDC)
Pubb/TC (kssb/8)
Rdcb/TC (kssb/8)
Pud/TC (kssb/8)
Inställningar Hjälp

Titeln finns på 1 bibliotek. 

Bibliotek i södra Sverige (1)

Ange som favorit

Sök vidare

Hjälp
Fler titlar av
Schwab, Brian
Ackerman, Scott
Fler titlar i denna genre
DAISY
Inläst ur
AI game engine progr ...

Sök utanför LIBRIS

Hjälp
Om LIBRIS
Sekretess
Blogg
Hjälp
Fel i posten?
Kontakt
Teknik och format
Sök utifrån
Sökrutor
Plug-ins
Bookmarklet
Anpassa
Textstorlek
Kontrast
Vyer
LIBRIS söktjänster
SwePub
Sondera
Uppsök

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

Copyright © LIBRIS - Nationella bibliotekssystem

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy