Startsida
Hjälp
Sök i LIBRIS databas

     

 

Sökning: onr:20815836 > Professionsutveckli...

Katz, Steven: Intentional interruption.

Professionsutveckling och kollegialt lärande : framgångsstrategier och utvecklande motstånd / Steven Katz, Lisa Ain Dack ; översättning: Matilda Nagy ; fackgranskning: Per Kornhall.

Katz, Steven (författare)
Ain Dack, Lisa (författare)
ISBN 9789127819740
Första utgåvan
Publicerad: [Stockholm] : Natur & Kultur, [2017]
Tillverkad: 2017
Svenska 138 sidor
  • Bok
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

Lärarutbildning  (sao)
Utbildningsreformer  (sao)
Skolutveckling  (sao)
Educational change  (LCSH)

Genre

Indexterm och SAB-rubrik

Epia Högskolepersonal
Emia Skolpersonal

Klassifikation

378.12 (DDC)
Epia (kssb/8)
Emia (kssb/8)
Inställningar Hjälp

Titeln finns på 19 bibliotek. 

Bibliotek i norra Sverige (1)

Ange som favorit

Bibliotek i Mellansverige (2)

Ange som favorit

Bibliotek i Stockholmsregionen (4)

Ange som favorit

Bibliotek i östra Sverige (3)

Ange som favorit

Bibliotek i västra Sverige (2)

Ange som favorit

Bibliotek i södra Sverige (7)

Ange som favorit
Om LIBRIS
Sekretess
Blogg
Hjälp
Fel i posten?
Kontakt
Teknik och format
Sök utifrån
Sökrutor
Plug-ins
Bookmarklet
Anpassa
Textstorlek
Kontrast
Vyer
LIBRIS söktjänster
SwePub
Sondera
Uppsök

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

Copyright © LIBRIS - Nationella bibliotekssystem

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy