Startsida
Hjälp
Sök i LIBRIS databas

     

 

Sökning: onr:1b51k5qgzqqcjj0b > Design for how peop...

Design for how people think : using brain science to build better products / John Walen, Ph.D.

Whalen, John (författare)
ISBN 9781491985458
Publicerad: Sebastopol, CA : O'Reilly Media, 2019
Engelska xx, 216 pages
  • Bok
Sammanfattning Ämnesord
Stäng  
  • User experience doesn’t happen on a screen; it happens in the mind, and the experience is multidimensional and multisensory. This practical book will help you uncover critical insights about how your customers think so you can create products or services with an exceptional experience. Corporate leaders, marketers, product owners, and designers will learn how cognitive processes from different brain regions form what we perceive as a singular experience. Author John Whalen shows you how anyone on your team can conduct "contextual interviews" to unlock insights. You’ll then learn how to apply that knowledge to design brilliant experiences for your customers. 

Ämnesord

Användargränssnitt  (sao)
Interaktionsdesign  (sao)
User-centered system design.  (LCSH)
User interfaces (Computer systems)  (LCSH)
Human-computer interaction.  (LCSH)
Web sites  -- Design. (LCSH)
User interfaces (Computer systems)  (LCSH)

Klassifikation

005.437 (DDC)
Pubdb (kssb/8 (machine generated))
Inställningar Hjälp

Titeln finns på 1 bibliotek. 

Bibliotek i östra Sverige (1)

Ange som favorit
Om LIBRIS
Sekretess
Blogg
Hjälp
Fel i posten?
Kontakt
Teknik och format
Sök utifrån
Sökrutor
Plug-ins
Bookmarklet
Anpassa
Textstorlek
Kontrast
Vyer
LIBRIS söktjänster
SwePub
Sondera
Uppsök

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

Copyright © LIBRIS - Nationella bibliotekssystem

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy