Startsida
Hjälp
Sök i LIBRIS databas

     

 

Sökning: onr:14832516 > Reconceptualising f...

Reconceptualising feedback in higher education : developing dialogue with students / edited by Stephen Merry, Margaret Price, David Carless, Maddalena Taras.

Merry, Stephen. (redaktör/utgivare)
ISBN 9780415692359
Publicerad: Abingdon : Routledge, 2013
Engelska xxi, 217 pages
  • Bok
Innehållsförteckning Ämnesord
Stäng  
  • Surveys of 'the student experience' and the politics of feedback / Mantz Yorke -- Feedback: what students want / Alex Bols and Kate Wicklow -- Feedback on feedback: uncrossing wires across sectors / Maddalena Taras -- Assessment feedback: an 'agenda for change' / Margaret Price, Karen Handley, Berry O'Donovan, Chris Rust and Jill Millar -- Opening up feedback: teaching learners to see / D. Royce Sadler -- Building 'standards frameworks': the role of guidance and feedback in supporting the achievement of learners / Sue Bloxham -- Involving students in the scholarship of assessment: student voices on the feedback 'agenda for change' / Kay Sambell -- Feedback unbound: from master to usher / Jan McArthur and Mark Huxham -- Feedback and feedforward: student responses and their implications / Mirabelle Walker -- Sustainable feedback and the development of student self-evaluative capacities / David Carless -- Students' social learning practice as a way of learning from tutor feedback / Paul Orsmond, Stephen Merry and Karen Handley -- Integrating feedback with classroom teaching: using exemplars to scaffold learning / Graham Hendry -- An assessment compact: changing the way an institution thinks about assessment and feedback / Chris Rust, Margaret Price, Karen Handley, Berry O'Donovan and Jill Millar -- Fostering institutional change in feedback practice through partnership / Graham Holden and Chris Glover -- Making learning-oriented assessment the experience of all our students: supporting institutional change / Mark Russell, Dominic Bygate and Helen Barefoot -- Achieving transformational or sustainable educational change / Steve Draper and David Nicol -- Conclusion and reflections / Stephen Merry, Margaret Price, David Carless and Maddalena Taras.

Ämnesord

Högskoleutbildning  (sao)
Återkoppling (psykologi)  (sao)
Communication in education.  (LCSH)
Feedback (Psychology)  (LCSH)
Education, Higher.  (LCSH)
Communication in education.  (fast)
Education, Higher.  (fast)
Feedback (Psychology)  (fast)
Education, Higher  (LCSH)
Feedback (Psychology)  (LCSH)

Klassifikation

LB1033.5 (LCC)
371.1022 (DDC)
Ea (kssb/8 (machine generated))
Inställningar Hjälp

Titeln finns på 13 bibliotek. 

Bibliotek i norra Sverige (1)

Ange som favorit

Bibliotek i Mellansverige (5)

Ange som favorit

Bibliotek i västra Sverige (3)

Ange som favorit

Bibliotek i södra Sverige (4)

Ange som favorit
Om LIBRIS
Sekretess
Hjälp
Fel i posten?
Kontakt
Teknik och format
Sök utifrån
Sökrutor
Plug-ins
Bookmarklet
Anpassa
Textstorlek
Kontrast
Vyer
LIBRIS söktjänster
SwePub
Uppsök

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

Copyright © LIBRIS - Nationella bibliotekssystem

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy