Startsida
Hjälp
Sök i LIBRIS databas

     

 

Sökning: onr:13601527 > Customer Relationsh...

Customer Relationship Management [Elektronisk resurs] Concept, Strategy, and Tools / by V. Kumar, Werner Reinartz.

Kumar, V. (författare)
Reinartz, Werner. (författare)
SpringerLink (Online service) 
ISBN 9783642201103
2nd ed. 2012.
Publicerad: Berlin, Heidelberg : Springer Berlin Heidelberg : 2012
Engelska XXXIII, 379 p. 115 illus.
Serie: Springer Texts in Business and Economics, 2192-4333
  • E-bok
Innehållsförteckning Sammanfattning Ämnesord
Stäng  
  • Preface -- 1 The Role of CRM -- 2 Relationship Marketing -- 3 Strategic CRM -- 4 Implementing the CM Strategy -- 5 CRM Metrics -- 6 Data Mining -- 7 Using Databases -- 8 Software Tools and Dashboards -- 9 Designing Loyalty Programs -- 10 Campaign Management -- 11 CRM and Multichannel Management -- 12 Customer Management in B2B -- 13 CRM and Consumer Behavior -- 14 Application of CRM in B2B and B2B Scenarios -- 15 The Future of CRM -- Index.
  • <p>Customer relationship management (CRM) as a strategy and as a technology has gone through an amazing evolutionary journey. The initial technological approach was followed by many disappointing initiatives only to see the maturing of the underlying concepts and applications in recent years. Today, CRM represents a strategy, a set of tactics, and a technology that have become indispensible in the modern economy.</p><p>This book presents an extensive treatment of the strategic and tactical aspects of customer relationship management as we know it today. It stresses developing an understanding of economic customer value as the guiding concept for marketing decisions. The goal of the book is to serve as a comprehensive and up-to-date learning companion for advanced undergraduate students, master's degree students, and executives who want a detailed and conceptually sound insight into the field of CRM.</p> 

Ämnesord

Economics.  (LCSH)
Industrial management.  (LCSH)
Marketing.  (LCSH)
Economics/Management Science. 
Marketing. 
Management/Business for Professionals. 

Genre

Klassifikation

HF5410-5417.5 (LCC)
KJS (ämneskategori)
KJSM (ämneskategori)
BUS043000 (ämneskategori)
658.8 (DDC)
Qbl (kssb/8 (machine generated))
Inställningar Hjälp

Titeln finns på 8 bibliotek. 

Bibliotek i norra Sverige (1)

Ange som favorit

Bibliotek i Mellansverige (1)

Ange som favorit

Bibliotek i Stockholmsregionen (2)

Ange som favorit

Bibliotek i östra Sverige (1)

Ange som favorit

Bibliotek i västra Sverige (2)

Ange som favorit

Bibliotek i södra Sverige (1)

Ange som favorit
Om LIBRIS
Sekretess
Blogg
Hjälp
Fel i posten?
Kontakt
Teknik och format
Sök utifrån
Sökrutor
Plug-ins
Bookmarklet
Anpassa
Textstorlek
Kontrast
Vyer
LIBRIS söktjänster
SwePub
Sondera
Uppsök

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

Copyright © LIBRIS - Nationella bibliotekssystem

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy