Startsida
Hjälp
Sök i LIBRIS databas

     

 

Sökning: onr:12087828 > Lärandets hermeneut...

Lärandets hermeneutik : tolkningens och dialogens betydelse för lärandet med bildningstanken som utgångspunkt / Mikael Segolsson

Segolsson, Mikael, 1968- (författare)
Högskolan för lärande och kommunikation (utgivare)
Alternativt namn: Högskolan i Jönköping Högskolan för lärande och kommunikation
Alternativt namn: HLK
Alternativt namn: School of Education and Communication, Jönköping University
Alternativt namn: Jönköping University School of Education and Communication
Se även: Högskolan för Lärarutbildning och kommunikation (tidigare namn)
ISBN 978-91-628-8225-9
Jönköping : Högskolan för lärande och kommunikation, 2011
Svenska 234 s.
Serie: Dissertation (School of Education and Communication, Jönköping University), 1652-7933 ; 10
Läs hela texten (Fulltext)
  • BokAvhandling(Diss. Jönköping : Högskolan i Jönköping, 2011)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

Pedagogik  -- teori, filosofi (sao)

Klassifikation

371.001 (DDC)
Ea:d (kssb/8)
Inställningar Hjälp

Titeln finns på 23 bibliotek. 

Bibliotek i norra Sverige (3)

Ange som favorit

Bibliotek i Mellansverige (5)

Ange som favorit

Bibliotek i Stockholmsregionen (5)

Ange som favorit

Bibliotek i östra Sverige (2)

Ange som favorit

Bibliotek i västra Sverige (4)

Ange som favorit

Bibliotek i södra Sverige (4)

Ange som favorit

Sök utanför LIBRIS

Hjälp
Om LIBRIS
Sekretess
Blogg
Hjälp
Fel i posten?
Kontakt
Teknik och format
Sök utifrån
Sökrutor
Plug-ins
Bookmarklet
Anpassa
Textstorlek
Kontrast
Vyer
LIBRIS söktjänster
SwePub
Sondera
Uppsök

Copyright © LIBRIS - Nationella bibliotekssystem

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy