Startsida
Hjälp
Sök i LIBRIS databas

     

 

Sökning: onr:11282498 > Teaching for qualit...

Teaching for quality learning at university [Elektronisk resurs] what the student does.

Biggs, John B. (John Burville), 1934- (författare)
Alternativt namn: Biggs, John Burville, 1934-
Alternativt namn: Biggs, J. B. (John Burville), 1934-
Tang, Catherine So-kum. (författare)

Verk som ingår i eller hör samman med denna titel

  • Biggs, John B. (John Burville), : Teaching for quality learning at university.
ISBN 9780335235063
3rd ed. John Biggs and Catherine Tang.
Publicerad: Maidenhead : McGraw-Hill/Society for Research into Higher Education & Open University Press, 2007
Engelska xviii, 335 p.
  • E-bok
Innehållsförteckning Sammanfattning Ämnesord
Stäng  
  • Frontcover; Half Title; Current titles; Title page; Copyright page; Dedication; Contents; List of boxes; List of figures; List of tables; List of tasks; Foreword to original edition; Preface; Acknowledgements; When you have read this book; Chapter 1 The changing scene in university teaching; Chapter 2 Teaching according to how students learn; Chapter 3 Setting the stage for effective teaching; Chapter 4 Using constructive alignment in outcomes-based teaching and learning; Chapter 5 Designing intended learning outcomes; Chapter 6 Contexts for effective teaching and learning. 
  • Chapter 7 Teaching/learning activities for declarative knowledgeChapter 8 Teaching/learning activities for functioning knowledge; Chapter 9 Aligning assessment tasks with intended learning outcomes: Principles; Chapter 10 Assessing and grading declarative knowledge; Chapter 11 Assessing and grading functioning knowledge; Chapter 12 Implementing constructive alignment; Chapter 13 Constructive alignment as implemented: Some examples; Referenc. 
  • Focuses on implementing a constructively aligned outcomes-based model at both classroom and institutional level. This book addresses designing high level outcomes, the learning activities most likely to achieve them in small and large classes, and appropriate assessment and grading procedures. 

Ämnesord

Högskolan  (sao)
Studieteknik  (sao)
Learning  (MeSH)
Educational measurement  (MeSH)
Educational psychology  (MeSH)
Universities  (MeSH)
Teaching  -- methods (MeSH)
Students  -- psychology (MeSH)
Högskoleundervisning  -- Pedagogik (sao)
Study skills  (LCSH)
Universities and colleges  (LCSH)

Genre

Electronic books.  (local)

Indexterm och SAB-rubrik

Epaac Högskolor: pedagogisk psykologi: inlärning
Epad Högskoleundervisning: studieteknik
Epab Högskolor: pedagogisk metodik

Klassifikation

LB2331 (LCC)
378.125 (DDC)
Epaac (kssb/8)
Epad (kssb/8)
Epab (kssb/8)
Inställningar Hjälp

Titeln finns på 3 bibliotek. 

Bibliotek i norra Sverige (1)

Ange som favorit

Bibliotek i västra Sverige (2)

Ange som favorit

Sök utanför LIBRIS

Hjälp
Om LIBRIS
Sekretess
Hjälp
Fel i posten?
Kontakt
Teknik och format
Sök utifrån
Sökrutor
Plug-ins
Bookmarklet
Anpassa
Textstorlek
Kontrast
Vyer
LIBRIS söktjänster
SwePub
Uppsök

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

Copyright © LIBRIS - Nationella bibliotekssystem

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy